Lite mer människa...

.. efter nån timmes sömn och efter en manikyr. Julborden va grymma! Jag har haft så kul! Trots sömnbrist och mycket stress vill jag göra om det på måndag. Vi spenderade massa tid tillsammans med ettorna så nu är alla vänner och kommer överrens. Vilket är jättemysigt.
Igår fick jag göra min Sommelier-debut när jag korkade upp vinflaskor framför gäster, det gick bra. Nu förstår jag varför dom satte mig i ett hörn med 6 vinflaskor att öppna på min praktik. Utan den träningen skulle jag verkligen varit nervös.
Det har varit 28 timmar fyllda med blod, svett och tårar. Men dom timmarna har även varit fyllda av skratt, kramar och kärlek. Jag är så stolt över alla ettor som aldrig gjort det här förut, men ändå är så duktiga och modiga. Och alla tvåor som har lärt ettorna så mycket. Vi är bäst!


Serveringsgänget igår :)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Loollo

haha serveringsgänger och rasmus menar du väll xD

2009-12-15 @ 17:24:03
URL: http://porktwist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0