Lista om året som gått

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jaa, :D Massa nya saker
2. Höll du några av dina nyårslöften? Lev livet höll jag!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, barndomsvän fick en underbart söt dotter :)
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tacka gudarna för de
5. Vilka länder besökte du? Sverige! :D
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Jobbet med stort J, snart är det mitt :D
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Många datum, många minnen. Årsdagen, roadtriperna, PRAKTIKEN!, Första gången ;)
8. Vad var din största framgång 2009? Serveringen, jag är stolt över migsjälv
9. Största misstaget? Inte tagit vara på tiden på praktiken
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, jävla allergi!
11. Bästa köpet? En ny mobil
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och teknik
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mycket!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Oj, kolla mina spellistor på spottan så har ni alla låtar ;)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare, tack vare alla underbara!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit sötsaker
18. Hur tillbringar du julen? Med familjen
19. Blev du kär i år? Ja... I mig själv
20. Favoritprogram på TV? Grey's
21. Bästa boken du läste i år? Live to win!
22. Största musikaliska upptäckten Jordin Sparks, Hassle, Grönwall
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kommer inte ihåg
25. Något du önskade dig men inte fick? -
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Gick i skolan vet jag
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mer jobb
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Jeans och t-shirt, shorts, leggings och stora tröjor
29. Vad fick dig att må bra? Vänner, familjen, alla på F12.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? M, är fortfarande de ;) Men om 1 vecka då jävlar :)


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0