Kaos

Det sammanfattar kvällen rätt bra. Samma som: Vad gör vi? Nu kör vi!
Minnesvärd kväll va de iaf, galet mycket folk för många som nva för fulla. Och sliskiga killar va de också.. Tur att vi blev vän med vakten ;) Jag gömde mig bakom honom vid ett tillfälle då en riktig sliskig killa började ta på mig och inte lät mig gå förbi.
Så jävla härligt gäng som jag va me, tjejerna är helt galna och sjukt roliga! En av dom gav mitt nummer till vakten.. Jag va röd som en tomat, men grabben blev glad och skulle höra av sig..
Som sagt så va de kaos, folk spydde överallt och många blev utkastade.. Men vi dansade på och hade kul ändå ;)

Hur jag mår idag? Jag mår bara bra, till skillnad från vissa andra där kan jag kontrolera mitt alkoholintag ;)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0