Dagen

Kl 6 vaknade jag till Melissa Horns ljuva stämma. Då va de bara på med kläder och ut på en promenad med hundarna. Efter en dusch, frukost och lite smink va jag redo för skola.
Jag, Lollo och Stefan åkte iväg och handlade där på morgonkvisten. Lite frukost och lite julpynt kom vi tillbaka med.
Kul va de att handla med Lollo, vi körde runt med vagnen som galningar inne på Willys. Personalen blev lite sura..
När vi kom tillbaka röjde vi ur skåpen som är fulla av saker. Hittade massvis med saker som vi inte visste fanns där.
Efter städningen pyntade vi lite i matsalen. Får bli mer pyntning nästa vecka.

Nu har jag och mamma ätit sushi och ikväll blir det mys framför Idol, Calle ska åka ut :)


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Kattis

Näää, Tove tycker jag. Usch, vad hemsk man låter-

Ut och köpa MYYYYS!

2009-12-04 @ 18:26:41
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0