Sista sommarlovsdagen

Min underbara Julia åker bort imorn så idag ska vi ha mysdag. Äta lunch i solen och snacka skit.

Tänk att nu sitter dom nya ettorna i min skola och fikar (Oddsen att man fikar i min skola är stora!). Säkert nervösa och förväntansfulla på klasskamrater och oss. Tänk, för ett år sen kunde jag steka köttbullar på sin höjd. Nu kan jag göra massor med mat!
Är spänd på att lära mig mer i år. Börjar längta tillbaka till skolan, komma in i rutiner och börja äta nyttigare. Inte äta frukost 11 och sen äta lunch 2 timmar senare... Sluta med alla eftermiddagsfikan med kakor och saft.
Är också spänd på att se schemat för i år, och vilka lärare vi kommer ha.

Nu ska jag fixa mig sen bege mig till fina, underbara Julia


Alltid vi och fåna oss. <3


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Jonas H Svensson

Haha... fåniga sötisar! :D

2009-08-21 @ 17:54:03
URL: http://jonashsvensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0