Tisdag

Tror ni inte jag har otur? Har gjort nåt med höften så idag gick jag till doktorn, hon trodde att de va en fraktur så jag åkte på röntgen. Hade tur där iaf, ingen fraktur. Men jag ska vila resten av veckan... Undantag för imorn ;) Sista lunchserveringen och det vill man inte missa.
Men så kan det vara.

Röntgen va rolig dock, först matade dom fiskarna. Sen upptäckte vi en död fisk och sa till. Vilket liv det blev. 4 pers stod och tyckte det va äckligt. Jag och mamma fnissade.

Nu ska jag säga åt mamma att hon är skyldig mig glass!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Andrea

TAAAAACK!!!! :D:D:D:D

2009-04-28 @ 21:38:11
URL: http://koolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0