I mitt badrumsskåp

Alla visar ju sitt innehåll i handväskan, jag tänkte visa er mitt badrumsskåp. Ni kanske får lite tips på ansiktsprodukter samtidigt.



Christina Aguilera Inspire - Tvål och lotion
XX by mexx - tvål
Clearasil - Ansiktsvatten. När jag har mens får jag fetare hud och byter ut min dagliga ansiktsvatten till den här.
ACO - Ansiktstvätt för fet och finnig hy. Samma här som med ansiktsvattnet. Har jag dom i vanliga fall torkar det ut huden
Eldorado - Nagellacksborttagning. Billig och bra.
Loreal Elvital Color-vive - Shampoo
H&M - Eye make-up remover. Tar snabbt bort mascaran.
Johnson-Johnson - Babyolja. Smörjer in mig med den direkt efter duschen.
Bic Solei - Rakhyvel. Fick jag med goodiebagen igår.
Waterclouds - Balsam
Schwartzkopf - Shampo och inpackning. Kom i goodiebagen

Och mina absoluta favoriter:
Vera by CCS serien. Ansiktstvål, ansiktsvatten, daglotion och nattlotion. Köpte hela kitet igår och såg resultat direkt. Tvätten har milt peelande effekt så huden blir fräsch och får lyster. Båda lotion återfuktar riktigt bra.

Hoppas ni fick lite tips av det här :)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Tobias

Misstänkte det ;) haha!

2009-04-26 @ 14:54:20
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0