Fredag

Nationella på morgonen, sen pratade vi dryck. Slutade 12.
Efter lunch åkte mamma, pappa, hundarna och jag upp till skolan och gick på naturreservatet. Kom en bit innan vi såg en stor huggorm. Sen massa bebisar. Lilla hunden ville leka, men det ville inte pappa att hon skulle göra med dom. Så vi vände.

Jag och pappa flyttade ner mitt skrivbord så nu är det rätt och jag kan sitta vid det.
Är lite lätt sur på Vecko revyn... Dom har ett event imorn och Therese står på väntelistan och så får jag ett mail att jag får ta med en vän gratis... Jag skrev att jag ville ha med henne, så får vi se vad som händer. Vill ha med min underbara vän.

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Jonas

Usssch... Me hatar ormar... upprepning, skrev samma sak till mor din! ;)



Kram

2009-04-25 @ 19:48:40
URL: http://jomari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0