Söndag

Kom hem strax innan 11 igår, Erik den underbara körde hem mig :)
Gick och la mig nästan direkt. Föreställningen va grym igår, alla gav allt och publiken garvade.

Idag ska jag inte göra något, bara ta det lugnt. Städa mitt rum och ta hand om mig själv. Blogga lite :)



Det här gjorde mig glad:


Tio miljarder Tack för att ni finns.

Tack för en upplevelse som fortfarande idag, söndag, lämnat kvar ren lycka i magen.
Ni är så "stora",varma människor.
Helt fantastiskt lysande i era framträdanden. Inte minst de alla som jobbar backstage.

tack för att vi fick ta del av detta och tack för er energi.

Jättestora kramar till Er alla.

Mamma E

Hittade kommentaren på obscens hemsida. Dagen efter premiären :)


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: SCAR

Haha, den där sketchen, den på bilden, var så jävla kul!

2008-09-21 @ 13:12:16
URL: http://scars.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0