Lördag

Blev inge bloggning igår, va hemma 2 timmar mellan skola och Obscen så då passade jag på att bara ta det lugnt.
Igår i skolan bakade vi bullar och hamburgebröd och gjorde hamburgare.

Föreställningen gick bra, stressamt då jag va ensam scenmästare när vi brukar vara 2. Som tur va hade jag underbara scenarbetare som såg till att allt gick som det skulle.
Efter föreställningen planerade vi teknikershowen. Teknikershow är en show där alla som har jobbat runtom gör en egen tolkning av förestälnninge, men mycket bättre ;) Vi peakar deras missar och liknande.
Det kommer bli grymt! Kan inte skriva nåt här då aktörerna inte får veta nåt innan. Vi har 1 vecka på oss att skriva om scener och träna.

Nu ska jag ner och fråga pappa om han vill åka till täby med mig och hjälpa mig med en sak :)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0