God morgon

Vaknade för en timme sen. Kom hem tidigt... tidig morgon! Strax innan 5 kom jag hem och då va det bara sängen!
Det blev 2 genomdrag igår, det sista gick super om man gämför med det första igår. Idag är det premiär och jag har lite saker att fixa på teatern så jag ska snart ta och hoppa in i duschen, fixa håret och så innan jag åker tillbaka till teatern.
Måste fixa mig för premiärfesten nu för jag hinner inte hem emellan nåt.

Det var mycket stress och en del sura miner igår, men som tur va hade jag Jenny där. Skulle inte klara av att scenmästra 2 sidor själv eftersom min "kompanjon" var borta. Men den tösen hoppade in utan att jag behövde be henne.

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: PerNilla

Hejhej, allt bra med dig?



Kram

2008-09-13 @ 13:37:37
URL: http://candygirl84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0