God morgon

God morgon på er! Har ni sovit gott?
Jag har sovit lite halvdåligt, vaknade vid 6 tiden då alla börjar röra sig i huset. Totte och mamma i alla fall.
Men jag somnade om och gick upp för en timme sen. Jag ska snart hoppa in i kläder och gå till mamma med pappa och hundarna. Vi ska hämta bilen och sen åka till min skola och hämta plugg.

Vad jag mer ska göra idag vet jag inte.Det är inte så fint väder så det räcker med en promenad för min skull.

Vad tråkig bloggen blev nu, jag har inga planer och inget att berätta. Jag får väl lägga ut lite tips på hårvårdsprodukter idag då! ;)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Tobias

svar: usch då, krya på dig:D:D:D

2008-10-09 @ 10:02:24
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Det är nästa torsdag jag kommer upp till stockholm :)

2008-10-09 @ 11:08:51
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0