Tisdag

Idag är jag i skolan. Duktiga jag! Även om jag just nu vill åka hem igen... Det är väldigt välkomnande klass jag har... Eller inte.
Ingen har ens kollat åt mitt håll. Men men, jag får ta de. Fast man tycker att folk iaf kan säga hej när man har varit borta i en vecka. Fast jag sa ju inte heller hej till nån... Det va för att kolla reaktioner.. Ingen reaktion....
Jag ska slänga iväg ett sms till Sophie och Sara och säga att jag behöver uppmuntran.

Vår lärare är sjuk så vi har fått en egen uppgift att jobba med... Lär bli mycket tid på bloggen!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Annica

Du är din mors dotter! Tar hand om alla runt omkring dig. Synd att folk runt om dig inte har vett att uppskatta det.

Men det är nog så. När man ser en person, som alltid är stark, falla i bitar så är det svårt för många att hantera. Vi har ju alla våra "roller" att spela i det sociala spelet. Och när någon helt plötsligt inte följer manuset uppstår kaos.

Hoppas verkligen att dina vänner kommer på rätt tankar snart!

Mina varmaste kramar till dig!!!!!

2008-11-25 @ 09:37:12
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0