Vilken kväll!

Oj oj, gårdagens middag var helt underbar. Kanske lite för mycket Lambo för vissa, men vilken gemenskap det var.
Jag fick sällskap hem av Tobbe som också var under 18 och inte fick vara kvar efter 22. Vi gick förbi plattan där vi träffade Micke och Jeppe för att se deras utklädnad. Jeppe va ju skönast och va zebra, riktigt fint! ;)
Sen blev det tunnelbana till tekninska där jag tåg tåget hem, själv.. Tobbe skulle till en kompis och sova.
Jag kom hem vid 12.
Blev väckt kl 2 och somnade inte om förns 4 och sov extremt dåligt och mådde inge bra alls när jag vaknade så det blev hemma för mig. Sov bort hela dagen gjorde jag och mitt första mål blev middagen...

Så har mitt dygn sett ut. Nu sitter jag med ett glas vatten och försöker lugna min stressade mage.
Ska snart lägga mig frmaför tv och loda lite innan jag somna igen.


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Jonna

jag använder aldrig smink, och ändå har ja fått kass hy:(

2008-05-21 @ 21:27:19
URL: http://jonnaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0