Välgörenhet

Nu har jag kommit hem och hunnit duschat. Ska snart ta och äta något innan jag gör mig klar för att åka till Berga teatern.
Är sjukt taggad på ikväll och ser fram emot en trevlig kväll.

Anledningen till varför jag är lite nere är för jag och Micke har gjort slut. Vet inte om jag vill säga mer för tillfället, men ni är värda att få veta. Skriver ju om mitt liv och det här är en del av mitt liv.
Jag har verkligen en underbar vän som har pratat med mig hela morgonen och stöttat mig, Tack J!

Nu ska jag gå och ta något att äta. Slänger upp en bild på kvällens outfit också, om jag hinner.


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: andrea :)

men ååh vad tråkigt :( det var ju inte kul du som verkade vara så kär i honoom!!

2008-05-09 @ 14:41:19
URL: http://koolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0