Stackars mig

Nu ska jag sitta och tycka lite synd om mig, jag har blivit sjuk. Och inte sådär lite småsjuk utan jag tror tillochmed att jag har feber. I alla fall någon grad, vilket är mycket för mig för jag får aldrig 39 grader.. När jag har 37-38 är det som att jag hade 39... Aja, nu sitter jag i min säng och har storasyster i rummet bredvid som också ligger nerbäddad.
Som tur är så har vi bara friidrottsdag så jag missar ingen skola, och jag har gjort resultat i nästan alla grenar som vi ska göra.

Som sagt sitter jag i min säng och dricker vätska för att försöka få bort huvudvärken, men eftersom det typ är feberhuvudvärk så hälper det inte. Så fort jag orkar ska jag ta och hämta en ipren och hoppas att det löser allt.
På TVn är Dharma & Greg...

Vad gör du?

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: kristin

krya på dig :(

2008-05-07 @ 10:25:23
URL: http://fkj.blogg.se/
Postat av: Jenny Sandegård

Krya på dig, hoppas du blir frisk snart !

Själv ligger jag i sängen å kollar på smallvile, å väntar på att min soppa ska bli klar.. haha :)

2008-05-07 @ 10:47:07
URL: http://j3nsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0