Snart färdigtpluggat och färdigpackat

Mitt pluggande är alldeles straxt klar, några rader med text saknas för att jag ska vara nöjd.
Packandet är också nästan klart, måste fortfarande packa ner det viktigaste av allt alla mina mediciner. För astma, allergier och massa andra piller som jag alltid måste tänka på att ha med mig.

Blir nog 2 kartor med Tavegyl för säkerhetsskull, vill inte åka hem tidigare för att jag får en massa utslag.
Förra året vid den här tidpunkten började jag få utslag över hela kroppen, när det satte sig vid halsen började jag få svårt att andas. Tur (Tur i oturen säger vi!) att jag har astma och har mediciner som hjälper min andning.
Men kul va det inte för fem öre! Fick inte vara i solen och helst skulle jag bara vara inne... Svullen och röd var jag, dock va min syster värre året innan och åkte in på akuten. Hon hade mycket mer än mig.

Oj, vad jag svamlar. Ska återgå till att avsluta mina påbörjade projekt. Måste bara säga att jag har blivit väldigt brun under den här helgen, jag har utnyttjat alla soltimmar jag kunnat! Nästan hela dagen har jag spenderat i en bikini utomhus, antingen bara legat och stekt eller lekt lite med grannarna. Sol som sol säger jag bara!


Uppdate: Plugg: avklarat!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0