Sånt är livet...

Vet inte hur mycket jag kommer blogga den här veckan, nu är allt fokus på skolan. Sluttampen nu.
Kommer kanske svara på era kommentarer, men det är bara i mån av tid och ork.
Min magkatarr har även blivit värre och jag är just nu rätt sjuk, om jag inte pluggar ligger jag och sover för att återhämta mig.
Nu är jag lite ledsen i ögat för vi har inget varmvatten... Jag som desperat behöver få stå i duschen i 40 minuter och bara låta vattnet rinna över mig, eller ligga i ett bad med tända ljus och ta hand om mig själv. Nej, så blir det inte!
Nån vänlig själ som vill låna ut sin dusch till mig imorrnkväll om inte vattnet har kommit tillbaka? Man vet aldrig med vårat grannskap, det här är inte första gången det här händer.


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Rickard

du kan få låna min dusch gumman (:

2008-05-13 @ 21:22:12
URL: http://rkarlsson.blogspot.com
Postat av: Evelina - blivande brud <3

ja de är underbara =)!



ååh du hade gärna fått komma hit och bada lite med tända ljus =) och två nyfikna katter vid din sida, de gillar skummet!



du gör helt rätt som fokuserar på skolan nu, bloggen finns ju kvar sen också!



kram

2008-05-13 @ 21:55:36
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0