Nervöst

Fick veta idag att jag ska vaccineras imorrn... Är kikhostebarn och va med i någon prövning som gör att jag har tagit stelkramp, kikhosta och difteri innan alla andra.
Nu har vi fått erbjudandet att fylla på vaccinet och så gör dom någon undersökning och uppföljning. Imorrn ska jag ta min spruta, undra hur mycket jag kommer få sova inatt...
Är spruträdd, men det botades lite när jag låg på sjukhus i 2 omgångar med 1 månads mellanrum. Under sjukhusvistelsena blev det insättning av kanyler, blodprov och så. Efter också, så nu är jag inte lika rädd. Men fortfarande rädd!




Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Tobias

svar: menar de, åh, får spana in din blogg oftare okcså ;D

2008-05-19 @ 21:57:20
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0