Jepp, så är det!

Allt känns bättre nu, visst svider det till ibland när jag tänker på dig men jag kan träffa dig utan att jag mår kasst och jag känner mig säkrare på mig själv.
Kommer aldrig ångra att jag träffade dig, ångrar inget med dig. Du har gjort mig till en bättre människa och tack vare dig är jag snällare mot mig själv.
Det kommer inte kunna gå nu, men i framtiden hoppas jag vi kan umgås som vänner. Men det kommer ta ett tag, alla sår är inte läkta än. Jag gav allt och ångrar inget, hoppas du känner likadant. Inget kommer ändra på min uppfattning om dig och det är jag glad för, jag vet vilken underbar vän jag har i dig.

Ja, ta det som ni vill...


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Kattis

Lilla gumman. Det går bara att ta på ett sätt och det är rätt sätt.

Det var väldigt fint skrivet.

Puss

2008-05-15 @ 20:15:35
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: linn

good girl!

2008-05-16 @ 17:59:34
URL: http://minfemteblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0