Halloj!

Kom hem till Mr X straxt efter 23 och då blev det en liten bit tårta med hans lillasyster eftersom dom hade haft mottagning på dagen. Sen blev det lite kvällsmys med honom innan vi till slut somnade kl 1, kanske därför jag hade så svårt att gå upp imorse. Mr X va ledig idag och snäll som han va tvingade han upp mig genom att dra bort täcket från mig.
Skolan hände det inte så mycket, 3 lektioner.
Första snackade vi betyg i SO, har VG i geografi (Vilket är mitt sämsta ämne trodde jag, men tydligen inte) sen hade vi skrivarverkstad där jag gjorde hemkunskapsprovet jag va sjuk på och diskuterade vad vi skulle göra efter grundskolan och vad vi tyckte om rektorn.
Sen hade vi en längre lunch och efter lunchen blev det en kort SO lektion igen där vi bara fikade i 20 minuter.
Slutade 20 över 12 så Mr X som va i närheten plockade upp mig så åkte vi hem till honom och kollade på Napoleon Dynamite.
Nu är jag hemma igen och har vart social med mina grannar och pussat på grannens bebis.
Ikväll blir det grillning med mamma och pappa


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0