Good morning sunshine

Eller ska jag säga god eftermiddag? Jag har ioförsig vart uppe sedan halv 9 då jag gav hundarna mat och tog ut dom på en promenad. Men eftersom Mr X har vart här vill jag inte vara otrevlig och sitta vid bloggen.
Nu sitter jag ute med katten min och äter popcorn och dricker cola och lyssnar till min 7 åriga granne när hon laddar upp för kvällen med Hero. Sötnosen!

Fick hålla i lilla bebis W, Grodan, för första gången idag. Har aldrig hållt en 2 veckors bebis och vilken liten ängel jag har till granne!

Mamma och pappa är mindre än 50 mil hemifrån nu, så snart är dom hemma! Yeay!


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0