På och avförhållande?!

Och vad säger man till nån som vill börja om igen
Då det redan är försent, då man redan är på väg

Ja, det här med på och avförhållanden. Funkar det? Jag tror starkt på ödet, så om man verkligen ska vara tillsammans så funkar det. Men jag tycker inte man ska ha ett på och avförhållande om det sårar ena eller båda parterna. Det är svårt det där. Som tur (Eller kanske otur) är så har jag inte varit med om det. Men jag har vänner och bekanta som har vart med om det. För vissa har det varit bättre med en paus från förhållandet. För andra har det förstört allt.

Vad tycker du, funkar det med ett på och avförhållande?

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Rickard

min uppfattning är att det inte fungerar. lever man så så kommer det inte hålla i längden.

2008-03-10 @ 19:48:03
URL: http://rkarlsson.blogspot.com
Postat av: Steffie

Håller med dig! I vissa förhållanden så vill båda parterna verkligen att det ska fungera, men det gör det helt enkelt inte. Jag är helt emot att "ta en paus". Man kan inte pausa livet, och det förstör bara mer i förhållandet. Om man är osäker på sitt förhållande så ska man tänka efter flera gånger. Det kan bli bättre och det kan bli sämre. det är min åsikt iaf.

2008-03-12 @ 19:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0