Mobilbloggar igen

Nu sitter jag på spanskan och skriver. Trist att man missade en stor del av fördjupningen, fast Bodil hade spart fika åt oss. Läste upp min uppsats och fick bra resons på den, vilken tar kul. Bodil tyckte det va kul att jag bloggade och ska kolla in den.
Musiken i mina öron är för tillfället Lars Winnerbäck och miss Li "Om du lämnade mig nu"
Jag och Victoria bestämde att vi tar en blogglunch nu efter språket. Ska försöka lära henne vad jag kan om design... Vilket är lite, med det är bra grund.
Kram kram

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: hanna

Ha en bra dag :)

2008-03-07 @ 11:12:24
URL: http://hannawernerods.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0