Min shoppinglast

Nu tänkte jag berätta om det jag spenderar mest på, eller det jag har mest av: Underkläder
Nu kommer mamma inte tycka om det här.. Haha, men jag bloggar ju om mig så.
Så fort jag har fått pengar och åker och shoppar kommer jag alltid hem med nya underkläder. Helst ska dom vara kvinnliga. Man känner sig sexigare med snygga underkläder!
Mamma säger samma sak varje gång jag har köpt mer underkläder: Varför köper du massa underkläder? Du har ingen att visa dom för.
Här har du svaret mamma: Jag känner mig snyggare, sexigare och finare när jag har fina underkläder, det stärker mitt självförtroende... Vet att det låter sjukt, men så är det! :)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Mamma

Hahaha, säger jag så??
Usch, vad jag är elak.
Nej, jag säger såhär: det är ingen som ser dem.
Inte riktigt lika elakt.
Puss, och kom nu för det är Melodifestival.

2008-03-08 @ 19:56:07
URL: http://huggers.blogg.se
Postat av: Amanda

Håller med, underkläder och högklackade skor är min stora last. Underkläderna ska vara i spets, hotpants och push-up!

2008-03-08 @ 21:31:47
URL: http://scar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0