Melodifestivalen!

Just nu är det en av mina favoriter Nordman som uppträder.
Älskar texten på deras låt, och eftersom jag lyssnade på dom när jag va mindre känns det nostalgiskt för mig att höra dom.
Sen är killarna för goa'

Nu börjar Frida och Headline! Det är också en bra låt. För första gången på länge känns det som att vi har riktigt bra låtar i finalen, förutom Christer Sjögren. Haha, mamma sitter och sjunger med i Upp och hoppa. :)

Kom på idag att jag har kommit in i en svenska- artister period i min musiksmak.  Men svenska artister är sjuukt bra! :D
Snart ska vi göra en ananasdrink. Nu dricker vi våran egna lilla schlagerdrink. Bilder och recept kommer upp lite senare.


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Kattis

Ja, det var många bra låtar i år. Det avr väl bara en som inte var bra och det var herr Sjögrens.
Drinkarna var goda så även tilltugget.
Kram

2008-03-15 @ 22:44:11
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Therese J

Gillade du upp och hoppa gumman :D ?

2008-03-15 @ 22:54:57
URL: http://blogg.theresejansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0