Måndag

Nu är det bara 1,5 månad till premiären av I väntan på kungen.
15 april smäller det igen. Min tredje teateruppsättning med Bergagårdens teater.
Är nybörjare på teater, men att stå på scen är jag van vid.
Har dansat i 6 år och har vart med i olika körer så länge jag kan minnas.

Nej, nu måste jag faktiskt fokusera! Håller på och skriver om hur en lins fungerar... Känns inte som att det är det viktigaste att veta. Men Sebbe sitter och förklarar, känns som att jag kommer få slå upp det på internet. Han snackar om sfärer och liknande...

Gick upp för att prata med mamma en snabbis, när jag kommer upp så säger hon åt mig att ta en bit kladdkaka. Det är inget man tackar nej till... Men jag är fortfarande lite fundersam över varför hon sa det till mig... Får fortsätta klura på den.

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Lia Florenz

vad roligt :)

2008-03-03 @ 15:38:28
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Mamma

Jag är en snäll mamma som bjuder på kladdkakan DU bakade till oss igår: Och eftersom jag hade tagit en bit så tyckte jag att du skulle ha en. Sådeså.
Puss raring!
Har uppdaterat huggers.blogg.se

2008-03-03 @ 15:55:48
URL: http://huggers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0