Just nu

Nu sitter jag här nere i källaren med mamma. Lyssnar på Patrik Isakssons "Hos dig är jag underbar" och funderar.
Vi ska snart traska ut till Ica för att handla mat, Tacos. Eftersom Lollo och Tim ska äta här så måste vi ju äta det :)
Det är inte första gången pappa har vart på jobbet och Lollo och Tim har kommit över på middag. Lollo är trost allt en del av familjen nu och Tim är hennes pojkvän. Då blir det att han också måste komma över och hälsa på oss. Och vilken pojkvän vågar träffa min pappa ;) Nej då, han har också träffat Tim :)

Dagens inlägg är rätt meningslösa, men eftersom jag inte vet hur jag egentligen känner så blir det så.
Nu blir det Ica.

Skriver mera sen.

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Lollo

haha skööning gumman.
haha Pusss

2008-03-13 @ 11:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0