Jaha...

Nej, nu går jag upp och lägger mig med en kopp te. Orkar inte med alla rykten och bråk just nu. Vill inte skriva nåt som sårar någon, så jag skriver inget alls om det här.
Imorrn måste jag städa och baka och sen är det lillskruttans kalas. Kvällen ska jag till M och umgås.
Får se om jag hinner skriva nåt. Annars får ni ha en bra dag!

Är fortfarande besviken på den här personen (Läs inlägget under) som fortfarande inte har hört av sig, jag orkar inte med det här just nu. Nu låter jag jätte nere, men det är jag inte. Blir bara besviken på att folk inte kan höra av sig när man säger de.

God natt
Rebecca


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0