Hmm...

Fan va trist att det inte funkade, gillade dig verkligen.
Jag tyckte om dig, jag litade på dig. Fast du inte tror det. Jag litade på dig så mycket att jag lät mig falla för dig. Det svåraste av allt. Jag litade på dig så mycket att jag berättade för dig ärligt hur jag mådde. Men det såg tydligen inte du. Nu är det för sent att gör nåt, du gick vidare direkt. Jag gissar på att du gick vidare innan jag insåg att det var slut.
Mina kompisar sa att du va inget att ha, men jag hade en annan åsikt. Dom såg inte vad jag såg, fast den personen försvann. Nu låter det som att vi höll på i månader, fast så va det inte. Fast den tiden det fanns nåt mellan oss är den bästa tiden på länge för mig. Du kom som ett ljus, gav mig hopp. Synd att det inte funkade.
Hoppas du har det bra i framtiden, gissar på att idag var de den sista gången vi pratade.


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0