Hemkommen

Sådär, äntligen hemma från att ha jobbat några timmar. Ganska slitsamt att dela ut flygblad.
Man stöter på mång underliga människor... Idag träffade jag och Ida en kille som va både hög och full och va jätte knäpp och följde efter oss. Creepy!

Nu har jag och mamma vart ute och handlat olika juicer och lite läsk till våra drinkar ikväll (Alkoholfritt såklart!)
sen blev det gurka, morötter och blomkål att dippa med. Till middag blir det kyckling och currysås.

Passade på att shoppa efter jobbet. Blev en svart liten tajt "klänning" från Gina tricot. Bild kommer sen. Den är väääldigt figurnära... Måste ha nåt mer på mig för att ha den känns det som... Eller iaf om jag ska ha den till vardags. Kanske som lång tröja eller med ett par leggings... Men till fest och dejt blir det med bara ben och en par snygga pumps! :)

Ikväll är det melodifestivalen. Vet inte vem jag hejar på.. Jo, Björn Gustafsson! Nej, men nu ska vi vara seriösa. Jag håller såklart på mina favoriter RONGENDAL! Dom bröderna går ju inte att hata! :)

Vem hejar du på ikväll?

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: vic

SANNA SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKLART!

2008-03-15 @ 19:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0