God natt

Nej, nu blir det god natt och adjö för mig idag.
Börjar ju trots allt tidigt imorn. Har en hel dag med So, förutom 2 lektioner. 2 timmar So är kul... Eller inte. Speciellt inte eftersom läraren knappt har vart på skolan och man har prov om en vecka. Vissa lärare tänker inte så långt.

Tänkte lämna er med en av mina favoritlåtar och anledningen till varför jag alltid säger "Jag älskar dig" till mina föräldrar och försöker göra det ofta till min syster.
För ett par år sen fick en kompis pappa en stroke och låg i koma och va jätte sjuk i flera veckor. Det tog månader innan han blev som vanligt igen. Därför tycker jag det är viktigt att säga till sina nära hur mycket dom betyder. Så när vi går och lägger oss eller går till jobbet/skolan säger vi "Jag älskar dig" För om något händer vet man att det sista man sa till personen var att man älskar den.
Alicia Keys-Like you'll never see me again

Ha en bra natt så hörs vi imorgon!
Kramar
Rebecca

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0