God morgon

Nu har jag vaknat, eller vart vaken 1,5 timme. Somnade ganska tidigt igår så det blev tidigt upp idag.
Ska snart äta frukost och sätta på mig danskläder och sen åka och dansa. Känner inte för att dansa i jeans och en fin tröja, även om det bara är en lätt koreografi.
Dåligt bara att bussarna går 1 gång i timmen (!!!) jag tycker ändå vi bor ganska nära centrum ändå... Juste det är röd dag idag.....

Tänkte tipsa er om en tävling som är på en av mina favoritbloggar Blixman.
Man kan vinna ett jättefint lipgloss från Dior.

Nu ska jag ta och äta lite nyponsoppa och ett par mackor. Och sen fixa någon lunch till idag.

Vad ska du göra idag?

Ha en bra dag!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: TUMADRE

Tack så mycket :)

2008-03-21 @ 09:11:21
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0