God morgon

Sitter här och dricker lite soya mjölk, får inte i mig mycket mer, är rätt sliten i kroppen idag... Fast det kommer bli värre. Den värsta träningsvärken kommer efter 24 timmar har jag hört... Det betyder att kl 4 kommer jag vara ganska seg. Äh, vi får se. Skönt är det iaf, jag känner mig mer vältränad.
Idag är det en låång dag i skolan.
Matte, språk, no, lunch, fördjupning, ea och matte igen... Går till halv 5, det är ju muntert. Sen är det hem och käka och gör mig i ordning och sen Obscenmöte.

Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig idag... Det regnar inte så kanske ett par klackar. Vi får se.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Dress Like a Princess

A det är härligt faktiskt.. Ha en toppendag

2008-03-11 @ 07:37:47
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Therese

Klackar yeah yeah;)

2008-03-11 @ 13:59:55
URL: http://blogg,theresejansson,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0