God morgon Sverige!

Nu har jag vaknat till och ätit frukost, ska snart göra mig i ordning för lillans kalas. Eller lillan kanske man inte kan kalla henne, hon fyllde 7 år i onsdags. Hon va jätteglad för hon hade fått Singstar och jag har lovat henne att vi ska köra, vem tror du vinner? Jag eller min 7åriga granne? ;)

När jag kommer hem ska jag försöka baka nåt till imorrn, kanske kakor?! Sen ska jag städa innan jag åker till M.

Blogg.se ska ju byta plattform som alla vet, undra bara när?! Blir det inatt eller sjuter dom upp det ännu mer?

Nu ska jag ta och duscha och klä på mig. Och mamma kommer säkert be mig hjälpa till att slå in presenterna.
Vad ska du göra idag?

Ha en bra dag!
Rebecca

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Tabula Rasa

Nejmen titta vad sötelisöt du var på bilderna i headern.

Jag ska plugga hela dagen, tackar som frågar :P

2008-03-29 @ 14:47:32
URL: http://weeklyscissor.blogspot.com
Postat av: tabula rasa

Nja...sådär superduperkul blire väl inte.. men litteraturanalyser är inte så farligt :) ha en fin dag!!

2008-03-29 @ 16:33:28
URL: http://weeklyscissor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0