God morgon god morgon

God morgon på er alla!
Kl är nu 7 och jag har precis gott upp. Sitter här med en kopp svartvinbärste och en fibermacka, nyttigt värre!
Kom ner och trodde ingen skulle vara inne på msn, men det finns folk som jag som är dumma i huvet nog att sätta sig vid datorn direkt på morgonen. Eller så har dom bara inte gått och lagt sig, som Jack.

Skoldagen är rätt kort idag, 8.20-13.20. Fast vi har 2 timmar So som inte gör så att dagen känns speciellt kort. Men något roligt med dagen, bästa lektionen på fredagar, är att vi har skrivarverkstad. Låter jättetöntigt, men vi får lära oss att skriva  bättre. Idag ska vi fika och läsa upp våra noveller. Synd bara att jag hade skrivit en söt grej om A, men men. Livet går vidare!

Aoch! Brände mig på för varmt te, fast teet var gott så det löste sig.

Dagens planer är:
Skola
Gym
Fotas av Ida till min blogg
Fixa en snygg header (Den jag har nu är också snygg, fast jag vill ha en med mig på :) )
Skriva klart mitt CV

Kvällsplaner har jag inga än, så om nån vill träffas är jag ledig! :)

Ha en bra dag!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Jack

Ja, det är inte lätt när man vägrar bli trött -.-

2008-03-07 @ 07:34:30
URL: http://jackerian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0