För smal för att vara modell?!

Jag satt och kollade på en modellagentur och såg att jag är för smal för att vara modell, trodde det va omöjligt och vara för smal om man inte va anorektisk.
Ni som inte känner mig tror säkert jag är jättesmal och inte äter något, vilket inte är sant. Visst jag är smal, men jag har fortfarande lite kurvor och svälter mig själv, jag gör allt annat än de! Min mage går inte att mätta.
Men jag tyckte det bara va lite roligt att jag va för smal för att söka till dom, man ska ha storlek 36-38 medans jag har 32-34. Fast en modellkarriär vet jag inte om jag hinner med, en bra gymnasieutbildning kommer först i mina ögon.

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Kattis

JAg känner denna lilla fröken:-) och hon äter mer än sin mamma och pappa TILLSAMMANS!
Men varje gång någon sköterska eller läkare ser henne ska de väga och mäta och trixa. Sen får inte mamma vara med när de vill PRATA med henne.
Ha det gott!

2008-03-07 @ 08:42:33
URL: http://huggers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0