Dagen

Skoldagen har flytit på bra. Blev ingen drama för läraren va sjuk så direkt efter idrotten gick jag till gymet för att träna. Så jag har tränat i nästan 2 timmar. Efter typ 30 minuter på gymet kände jag att hälen gjorde ont, så troligtvis har jag sabbat hälsenan eller så hade den inte läkt helt från förra gången. Fast jag har inte haft problem dom tidigare gångerna jag har vart på gymet. Aja, får kolla upp det där. Msm gel hjälper alltid.
Ska snart hoppa in i duschen sen ska jag gå ut till ica och köpa bananer till min smoothie, förhoppningsvis är det någon trevlig som sitter i kassan som gör mig på bra humör.

Ikväll är det teaterrep och sen obscen. Sen hem och kolla cityakuten med mamma som alltid på måndagar.

Vad ska du göra resten av dagen?

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Kattis

Men Cityakuten är väl slut??
Mor

2008-03-17 @ 15:48:38
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: TU MADRE

Ok...
För min del blir det en vanlig vecka som föräldraledig;
dvs träffa vänner och umgås med barnen. Ha en bra dag!

2008-03-17 @ 16:18:57
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Oskar

Du glömde ju skriva att du träffade världens roligaste oskar på bussen:)

2008-03-17 @ 16:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0