Snabb uppdatering

Håller på att storstäda mitt rum, men jag tar en liten kort paus för att få lite kontakt med omvärlden.

Igår var jag som sagt med Amanda, vi körde en heldag/kväll/natt tillsammans och har haft superkul! Om man bortser från vissa tråkmånsar.
Eftersom ingen vill ses så gick vi på en promenad för att träffa "storebror" som var på en födelsedagsfest i Amandas grannskap. Födelsedagsbarnet sa åt oss att komma in och där blev det lite te och trevliga diskutioner.
Efter ett par timmar där bestämde vi oss för att dra hem till Amanda och mysa ner oss i hennes soffa med ostbågar och Nile city.

Idag vaknade jag upp i Amandas lillebrors rum mitt på dagen, det blev en dunderfrukost innan jag åkte hem för att städa. Efter 1 timmes städande har jag kommit långt. Hela (nästan) min garderob är urrensad, jag är dålig på att städa men bra på att stöka till.

Nej, dags att fortsätta med mitt. Måste bli klar idag så jag kan åka till Pekkis ikväll och kolla fotboll med större delen av folket som var där i fredags :)


Jag och söta Amanda på balen, flum bild. Men den bjuder vi på ;)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Kattis

Jag är väldigt medveten om att du bor i mitt hus.....hehe

Puss

2008-06-29 @ 16:23:23
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ugliest bild på mig, tack för den, Palmen. ;)

2008-06-29 @ 17:02:44
URL: http://scar.blogg.se/
Postat av: Evelina - blivande brud <3

sötnosar =)

hoppas att ni får en trevlig kväll!



kram

2008-06-29 @ 17:13:28
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0