Silllunch och jordgubbar

Nu har jag (för x antal timmar sen) avnjutit en silllunch, dock inte den första i år :)
Under lunchen kom våra kära grannar och bjöd över oss på en fika, så efter lunchen hoppade vi över från våran baksida till deras och åt lite sockerkaka med jordgubbar och grädde. Självklart sköldes allt ner med saft. Efter fikat sprang jag och J (7 år) och A (4 år) runt och sprakade boll. Jag vann! Dom två mot mig körde vi, trots deras fuskande och klängande vann jag :)

Kvällen är fortfarande ett stort fett frågetecken. Trots det är jag positiv!


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Kattis

Det var pappa och jag som sorterade.

Alltså VI!

Puss

2008-06-20 @ 19:11:12
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0