Min underbara man

Jepp, min man är underbar. Efter en liten diskution igår som gjorde mig lite arg och ledsen över att ha så trodde jag att han skulle vara sur som 17 på mig, men icke! Imorse vaknade jag till ett sms med orden "God morgon sötnos :) Hur mår du?" tror ni inte man blir glad av det?
Sedan på eftermiddagen får jag ett sms där han frågade hur min dag i skolan hade varit.
Skönt att han tog åt sig lite av vad jag sa igår och jag känner mig verkligen uppskattad. Och det behöver jag verkligen just nu.
Men jag väntar fortfarande på en bukett med blommor, hihi. Nej då, allt jag kräver är en massa kramar och pussar från honom :)


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Kattis

Ja, han är väl snäll...ibland, hihihi.

Han gav din syster blommor....till studenten.

2008-06-06 @ 23:32:51
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0