Just my luck!

Självklart ska jag lyckat göra illa mig på rakhyveln och börja blöda. FAN! Hoppas det blir bra snart!
Har hunnit fixa rätt mycket nu: Peeling, rakning av ben, inpackning, pedikyr.
Har fortfarande massor att göra, Mikaela ska göra min uppsättning om några timmar. Hoppas hon har vaknat tills dess ;)

Nu sitter jag här och gråter till Oprah, Celine Dion sjunger en låt till en tjej som förlorade sin pappa för några år sedan. När jag lyssnar på texten passar den in på båda mina föräldrar... Vet inte vad jag skulle göra om jag förlorade mina föräldrar, mina bästa vänner... Oj, nu tror jag mamma är på väg att börja gråta nu så jag ska sluta...


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Kattis

Snyft snyft.

Lilla grisunge!

2008-06-12 @ 11:18:58
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: matilda

det låter bra :)

2008-06-12 @ 12:37:47
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0