Här är du och här är jag, borden gungar i Moskva!

Igår så mötte jag upp Amanda och gick till Malin där vi kollade på Malins sista fixande innan vi gick till Hanna och tog en kopp te och sa hej då. Just nu så lyfter hennes plan till USA, hon ska vara där i nästan 2 månader. Man är inte lite avis på henne.
Efter en stund hemma hos Hanna gick vi till fiskartorpet och satt och snackade och pratade lite med några killar som va där. Snälla Mr X kom och hämtade oss, så han och jag åkte hem till mig efter att vi had droppat flickorna.

Imorse så väcktes jag kl 8 av Mr Xs väckarklocka, snoozning som vanligt till 9 så gick han till jobbet medans jag låg kvar i sängen och sov :)

Idag ska jag sola och städa lite :)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Tobias

svar: jag håller tummarna :D

2008-06-16 @ 11:13:45
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0