Good morning sunshine

Nu är jag uppe tidigt, härligt att bara ta de lugnt igår. Sista tröjan (för igår) hämtades halv 11, sen somnade jag strax efter det. Igår hämtades 10 tröjor, nu är det bara 20 kvar... :P

Idag ska vi äta silllunch hela familjen, ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på. Amanda (som jag umgås flitigt med nu för tiden) ska iväg med sina pears...
Mr X ska grilla med sina polare, och eftersom jag alltid säger dumma saker (Tycker han, jag sköter mig faktiskt när hans polare är med... Även om jag inte får visa de.) så får jag inte följa med...
Så som det ser ut just nu så blir jag hemma med mina pears, dom är underbara. Men jag vill vara med lite kompisar och grilla och snacka lite strunt... Men men, planerna kanske ändras under dagen.

Nu ska jag äta lite frukost och göra mig i ordning för dagen :)


Vad har du för planer idag?


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Evelina - blivande brud <3

haha nemen! ja det är då tur att du har underbara föräldrar som du vill vara med =)

glad midsommar tjejen, kram!

2008-06-20 @ 12:06:14
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0