Boka in det här!

Söndag kl 20.00 tycker jag att du ska sätta på kanal 5 och kolla på den underbara filmen Why I Wore Lipstick to My Mastectomy.
Den handlar om en yngre kvinna som har ett underbart liv, sen får hon beskedet att hon har fått bröstcancer.
På alla sina kemoterapibehandlingar har hon på sig högklackat och hon får mod från sitt röda läppstift.
Jag älskar den här filmen, grät som ett barn när jag såg den. Jag vet att jag kommer vara bänkad framför den här filmen! Hoppas du gör likadand :)


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Evelina - blivande brud <3

åh den är jättebra! men tycker inte det var längesen den visades =)?



popcorn låter med mums!



kram

2008-06-17 @ 21:44:04
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0