Utmanad!

Jag har blivit utmanad av: Jenny


Regler
- Beskriv först reglerna
- Svara på alla frågor
- Välj ut 3 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din blogg
- Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
- Hemligt "möte"
- Ta ögondroppar
- Sova

- Äta
- Kolla på tv 

Vad gjorde du för 10 år sedan?
För 10 år sedan var jag 6 år gammal och skulle snart åka utomlands för första gången, till Mallis. Så lärde jag mig simma där. Samma sommar var jag ute på min mosters landställe i skärgården som jag är på varje år nu :)

Ställen du bott på?
Två lägenheter i Rissne, sen har jag bott här i 8 år. :)


Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
- Resa
- Flytta med hela familjen och köpa ett hus till mamma och pappa när dom är gamla ;)
- Bjuda mamma på en spa-dag och shopping, köpa en båge till pappa och ge honom en resa till England för att se fotboll och ge syrran en massa kläder
- Donera till olika välgörenhetsgrejor
- Shoppa och spara en massa!

Jag utmanar:

Matilda
Andrea
Elin


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0