Once again

När ska man kunna lita på dig? Du säger att jag har förändrats, men vad har inte du gjort då? Du har ett liv utan mig, du kan inte ens anstränga dig tillräckligt för att ringa eller skicka ett sms. Inte undra på att du inte vet vad som pågår i mitt liv.
Vi har inte pratat på en månad och det skiter du i.
Jag vet att jag inte ska förvänta mig mycket av dig, men ändå... Med tanke på hur nära vi va så borde man höra av sig. Du har ju skaffat flickvän och allt utan att ens nämna det för mig, jag får veta sånt av andra.
Och du vill att jag ska komma ner till ditt jobb och hälsa på, har du tänkt på att jag jobbar?


Det här är ju inte första gången det händer, men jag är snäll nog och fortsätter vara vän med dig. Du betyder för mycket för mig för att jag ska kunna skita i dig. 4 år är inget man bara glömmer.

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Nina

ja det verkar inte bättre än att hon gör det :D

2008-07-18 @ 09:42:12
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0