Tiden går fort

För exakt 4 månader sen kom Micke hem till mig för första gången, det va sent på kvällen men det spelade ingen roll för mig. Jag ville träffa honom och glo på nån film. Vi såg 2 filmer, eller dom stod på i bakgrunden medans vi låg och pratade om allt mellan himmel och jord. Kl 3 bestämde vi oss för att sova, jag somnade med hans armar runt mig och efter det kunde jag inte somna på något annat sätt.

För 2 månader sen så kom han kl halv 3 på natten, knappt 2 veckor efter att vi hade gjort slut. Han kom inte hem från syrrans skiva och självklart ställer man upp, vi kom ju överrens så jag sa okej. Han låg och gosade med mig medans jag grät tyst för mig själv. Jag saknade honom så mycket. Efter några timmars sömn så vaknade vi och låg och snackade och kramades, efter en kyss bestämde vi att vi skulle försöka igen.

För 1 månad sen tänkte han göra slut, men han gjorde det dagen innan istället eftersom jag va så besviken på honom.
Jag kan inte säga att jag blev förkrossad, jag blev mest arg på vad jag fick höra. Jag kände mig utnyttjad och jag skämdes.

Idag pratar vi inte med varandra, jag tror inte vi kommer göra det så mycket mer heller. Jag undrar såklart om han kommer ihåg den här dagen, men jag tvivlar på det. Jag har bestämt mig att undvika honom, för mig är han en helt annan person. Han är inte den killen jag träffade för 4 månader sen.

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Stella

"Det som inte ödar dig gör dig starkare." Kan nog inte bli mer rätt :)

2008-07-22 @ 00:06:47
URL: http://vapendragare.blogg.se/
Postat av: Matilda

ursh. fy stackan:(

2008-07-22 @ 00:40:10
URL: http://matehilda.blogg.se/
Postat av: Therese J

Men gumman, stackare :(

2008-07-22 @ 20:02:20
URL: http://bloggis.theresejansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0