Tank god for Facebook!

Nu ska jag ta och börja avrunda här, ska droppa lite gift i ögat. Om jag lyckas träffa den här gången.
Trodde jag skulle dö nyss, okej där överdrev jag. Men nästan! Facebook fungerade inte, tragedi! Jag är beroende av facebook, ett seriöst beroende. Finns det stödgrupper för facebookberoende?
-Hej, jag heter Rebecca och jag är beroende av facebook.
-Hej Rebecca!

Nej, så farligt är det väl inte, men man kan ju inte förneka att facebook är sjuhelvetes bra! Man hittar gamla klasskamrater och nya vänner.
Sen kan man ta sig modet att skriva på den där snygga killen på bussens wall och kanske få ett svar tillbaka. Sn kan man lägga upp bilder på vännerna som kanske inte är så smickrande och tagga dom. På det sättet startar man ett enormt taggkrig.

Det här kan jag prata på om i evigheter, men nu ska jag lägga mig. Ska upp tidigt imorrn för att gå på ett supertrist "möte" som jag verkligen inte vill på.

© alla bilder och texter tillhör mig och får ej användas utan mitt tillstånd


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: sara

Jag vägrade Facebook till en början, men nu är jag fast..

2008-07-08 @ 13:08:18
URL: http://lilltanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0