Stort projekt!

Jaha, det här va större prjekt än vad jag trodde. Jag anade att det röda skulle komma fram. Och mycket riktigt så hade jag rätt. När första blekningen tvättades ut blottades rosaaktiga slingor. I med en starkare blekning. Så nu sitter jag här med en lite småsvidande hårbotten och ett blött linne.
Inom en halvtimme hoppas jag att mina slingor är härliga och fräsha. Och sen ska mitt hår få vila. Ett litet tag iaf. Sisådär en månad? Om jag klarar av att vänta så länge. Jag byter hårfärg oftare än vad Carola fyller på sin botox.
På mindre än ett halvår har jag färgat mitt hår..... Äh, kan inte ens räkna det på en hand. Inte konstigt att jag har slitet hår.
Äh, det är bara hår. Det växer ut igen!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Jenny

aah, men samma här jag går upp typ senaste 11 :)

Vi åkte å badade, men det regnade lite, det var lite mindre kul :P

Hoppas du haft en bra dag ! :) <3

2008-07-09 @ 20:20:03
URL: http://itsallornothing.blogg.se/
Postat av: jayne

ja...och annars finns det ju peruker...



Jag färgar ocså mitt massor av gånger ...men numera för att färga bort de där naturliga slingorna.. de som egentligen inte kostar ngt... DE färgar jag över så där var 3:e vecka. Min käre make undrar när mitt hår ska ramla av..

Dock säge rmin frissa att jag har tjockt starkt hår som klarar det... BRA det!

Ser fram emot ditt resultat!!!

Pina ut...

2008-07-09 @ 21:00:07
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Therese J

Du var ju jätte fin i brunt =) tycker du ska ha de, (A) haha.. du får lägga in en bild sen då :)

2008-07-10 @ 11:43:57
URL: http://bloggis.theresejansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0